Nachricht 68 (12. Mar. 2002 23:42) (All)

chris eggers (Bilder von chris eggers)
to all vert skaters
From 1988 to 1998 there were 10 vertcontests happening on the Green Ramp in Karlsruhe, Germany!
The ramp still stands today and we decided to once again let the spirit of the original contests live again!
On the weekend of June 29th, 2002 there will be a revival of the legendary Green Ramp Jam!
It will be a contest like it used to be. Everyone is invited. Skateboarders, Bmxers and people with the wheels attatched to their feet (Inliners and especially Rollerskaters!)
The ramp is still in good shape, the lights are working for a late night session and we will check on Saturday if we go for an elemination on Saturday and an 8 skaters final the next day!
( for all of those who do not know it is an old style ramp, very fast surface, 18 feet wide, 10 foot trannies, one foot vert and thick metal coping)
There will be a celebration on the premesis on the very same weekend because the Club is celebrating its 75th birthday!
The name has just recently been changed to “Post Suedstadt Karlsruhe eV”!
There will be food and drink available for purchase and we will have a video wall to show old and new skatevideos while having a beer and do some talking.

Please show up and spread the word!

Marc Menke and Chris Eggers

Zwischen 1988 und 1999 fanden auf der Green Ramp in Karlsruhe 10Vertcontests statt!

Die Rampe steht heute noch und wir haben uns entschlossen, den Spirit der Contests noch einmal aufleben zu lassen!

Am Wochenende des 29. Juni gibt es ein Revival des legendären Green Ramp Jam !
Es wird ein Contest so wie die bisherigen auch. Jeder ist eingeladen1 Skateboarder, BMXer und solche, die die Rollen and den Füssen festgeschnallt haben (Inliners und ganz besonders Rollerskater!)
Die Rampe ist in einem guten Zustand, die Lichter funktionieren für eine Flutlichtsession und wir werden am Samstag entscheiden ob wir am Samstag Elemination und 8 Skater Final am nächsten Tag machen.(Für alle die noch nie da waren, es ist eine Old school Rampe, schneller Belag, 6 Meter breit, 3 Meter Transition, 30 cm vert und dickes Metallcoping)
Auf dem Gelände findet gleichzeitig ein Fest anlässlich des 75. Geburtstages des Vereins statt. Dieser ist gerade in Post Suestadt Karlsruhe eV umbenannt worden.
Es gibt zu Essen und zu Trinken zu kaufen und wir werden eine Videoleinwand haben um neue und alte Skatevideos ansehen zu können, ein Bierchen zu trinken und uns zu unterhalten!

Kommt vorbei und sagt es weiter!

Marc Menke und Chris Eggers

marcmenke@gmx.de
sk8chris@web.de

• chris eggers: to all vert skaters (12. Mar. 2002 23:42)